Ensimmäisen ritarikunnan Takodanan piiritys -tasopaketti
Ensimmäisen ritarikunnan Takodanan piiritys -tasopaketti laajentaa LEGO Star Wars: The Force Awakens -pelikokemusta uudella perspektiivillä jännittävään Mazin linnan hyökkäykseen. Ryntää Takodanan rannoille Kylo Renin ja Ensimmäisen ritarikunnan kanssa tavoitteenasi napata Rey ja BB-8... ja murskata vastarintaliike lopullisesti.