Ennakkotilausbonus: Rebecca-T-paita
Tämä sisältö oli aiemmin vain pelin ennakkotilaajien saatavilla, mutta nyt se on saatavilla kaikille Muuta Rebeccan ulkoasua tällä T-paidalla, jonka saavat vain ennakkotilaajat Huom: Asut eivät vaikuta pelin pelaamiseen. Vaihda asua Status-näytön Personal-osan Suitcase-kohdassa.