Enlisted - "Firestorm" Bundle
This bundle includes: - M26 T99 Squad - Type 5 Ho-Ri Prototype Squad M26 T99 on amerikkalaisen M26 Pershing -panssarivaunun kokeellinen muunnelma, jonka tulivoimaa on lisätty T99-raketinheitinjärjestelmällä. Muunnelma oli suunniteltu korvaamaan T34 Calliope -raketinheittimillä varustetut M4 Sherman -panssarivaunut. M26 T99 sopii useisiin taistelutehtäviin, kuten linnoitettujen kohteiden tulittamiseen, vihollisajoneuvojen tuhoamiseen ja jalkaväen etenemisen tukemiseen taistelukentällä. Vaunumallin aseistukseen kuuluu 114 mm:n M8-raketteja ampuva T99-raketinheitinjärjestelmä (raketteja on yhteensä 44 kpl) sekä vaunun vakioaseistus: 90 mm:n M3-tykki (70 ammuksen tuliannoksella), 12,7 mm:n raskas konekivääri M2HB (600 ammuksen tuliannoksella) ja 7,62 mm:n M1919A4 -konekivääri (5 000 ammuksen tuliannoksella). Ho-Ri Prototype on japanilainen kokeellinen pst-vaunu, jonka Mitsubishi-yhtiö kehitti vuonna 1944 Type 5 Chi-Ri -panssarivaunun pohjalta. Vaunu suunniteltiin tuhoamaan liittoutuneiden raskaita taisteluvaunuja – kuten M4 Sherman -vaunuja. Vaunu on varustettu tehokkaalla 105 mm:n tykillä, joka on asennettu kiinteästi vaunun runkoon täysin katetun panssaroinnin sisään: ratkaisu paransi miehistön suojaa ja vakautti asetta erinomaisesti käytön aikana. Ho-Ri-vaunun tärkeimpiä etuja on sen jopa 150 millimetrin paksuinen etupanssari. Suuresta koostaan huolimatta vaunun liikkuvuus on hyvä, sillä se on varustettu tehokkaalla moottorilla ja leveillä telaketjuilla, jotka tehostavat maastossa liikkumista.