Enigmatis Bundle
Tutki Maple Creekin maalaiskuntaa, selvitä lukemattomia pulmia, kerää todistusaineistoa ja seuraa salaperäisen saarnaajan jälkiä selvittääksesi, mitä kaikille kadonneille henkilöille oikeasti tapahtui. Jatka paholaispapin jahtaamista ja paljasta utuisen Ravenwood Parkin salaisuudet!