Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala
Tutustu jännittävän etsiväsarjan viimeiseen osaan! Paholaissaarnaaja on paennut syrjäisille vuorille etsimään synkkää salaisuutta, jonka avulla hän saisi valtavat voimat. Hän on onnistunut välttämään päähenkilönä toimivan etsivän ja hänen kumppaninsa Hamiltonin kahdesti: kerran Maple Creek ja kerran Ravenwood. Ei ole mikään salaisuus, että tämä on nyt henkilökohtaista.