Enervator
Sovereign Colonies -siirtokuntien tiedemiehet kehittivät Enervatorin supertehokkaasta käsitellystä käämistä tarkoituksena eliminoida vaaralliset näytteet inhimillisesti. Enervatorin ampuma tarkka räjähdysammus aiheuttaa kohteeseen välittömän sähköiskun ja molekyylitason epävakautuksen. Testaustilanteissa kohteen kuolema seurasi välittömästi.