Endless Legend - Inferno
UUSI TULIPERÄINEN ALUE Laavakentällä ei kasva mikään, mutta se korvaa hedelmättömyyden teollisuudella, tieteellä tai pölyllä. Useimmille roduille se on vaikea aloituspaikka, mutta oikein hyödynnettynä se muuttaa mukiinmenevät kaupungit nopeasti tehokkaiksi tuotantokeskuksiksi. Alkukantaisten maiden lisäksi lisäämme uusia tuliperäisiä poikkeamia, jotka kannustavat matkustamaan näille autioille ja pirullisille seuduille.