Endless Legend - Echoes of Auriga
Uusia ääniraitoja Endless Legendiin, kriitikoiden ylistämään vuoropohjaiseen 4X-strategiapeliin. Mukana 7 uutta FlybyNon säveltämää ja tuottamaa kappaletta. Sisältää erikoisesineitä sankareille. Endless Legendin ääniraita on saanut yhteisöltä kiitosta. Tästä suosiosta hurmaantunut FlybyNo on luonut 7 yhteiskestoltaan yli puoli tuntia kestävää kappaletta parantamaan pelikokemusta ja rikastuttamaan pelin tunnelmaa.