Empire of Sin - Deluxe Edition
Päivitä Deluxe Edition -versioon, niin saat käyttöösi Mobster Pack -paketin, joka sisältää neljä värvättävää ja pelattavaa gangsteria, Golden Weapon Set -asesarjan, jossa on kolme rajoitettua aseolemusta ja Romero-äänitehoste aseisiin, sekä ainutlaatuisen Curb Stomp Execution -teloitusanimaation pomohahmollesi. Empire of Sin on uusi strategiapeli Romero Gamesilta ja Paradox Interactivelta. Joudut siinä 1920-luvun kieltolain aikaisen Chicagon säälimättömän rikollisen alamaailman ytimeen. Pelissä on neljätoista aitoa ja historiasta innoituksensa saanutta rikollispomoa, kuten Al Capone, Stephanie St. Clair tai Goldie Garneau. Valitse yksi heistä, sujauta jalkasi hänen kenkiinsä ja kokoa sekalainen jengi, rakenna rikollisimperiumi ja hallitse sitä sekä puolusta aluettasi kilpailevilta jengeiltä. Tehtäväsi on huijata, liehitellä ja uhkailla tiesi huipulle ja pysyä siellä keinolla millä hyvänsä – onnea matkaan!