Empire of Sin - Al Capone's Fur Coat
Pue pomosi tyylikkäästi! Gangsterit, jotka saavat hyppysiinsä Empire of Sin: Expansion Passin saavat Al Capone -pomolleen valinnaisen turkistakin.