Emily Wants to Play Too
Emily Wants to Play Too tarjoaa hauskan ja uudenlaisen selviytymiskauhupelielämyksen, ja sen tavoitteena on saada sinut kauhistumaan. Se on paljon alkuperäistä peliä isompi ja sisältää uusia hahmoja, uusia pelejä, paremman ulkoasun sekä upouusia tapoja pelästyttää sinut puolikuoliaaksi! Kello on 19 perjantai-iltana, ja olet matkalla toimituskohteeseesi. Seuraava pysäkkisi on eräänlainen rikostutkimuskeskus. Tiedossasi ei kuitenkaan ole, että keskukseen tuotiin äskettäin kolme todella outoa nukkea käsiteltäviksi ja varastoitaviksi. Nämä nuket eivät ole tavallisia, sillä ne pystyvät ajattelemaan itsenäisesti. Nukeilla on töitä tehtävänä, ja ne keräävät uusia ystäviä. Sinä olet paikalla vain toimittamassa voileipää, mutta nuket eivät voi antaa yhdenkään silminnäkijän selvitä hengissä. Iltasi on saamassa ikävän käänteen, ja siitä on tulossa yksi koko elämäsi oudoimmista ja pelottavimmista illoista. Tutustu toimistoon, välttele nukkeja ja niiden ystäviä ja etsi uloskäynti. Emily yhtyy hauskanpitoon ennen illan päättymistä, sillä myös Emily haluaa leikkiä kanssasi!