Elite Soldier Skin Pack
Katso, mitä juuri löysin! Viimeistä huutoa olevia sotilasvarusteita! Kaverisi tappaisivat niiden saamiseksi… mutta rynnäkkökivääri on SINULLA! Tämän lisäosan sisältö: -päähine (kypärä ja maski). -ase (rynnäkkökivääri). -lemmikki (lennokki). Nämä varusteet tarjoavat erilaisia bonuksia hahmollesi. Aseita voi päivittää. Lisäosan sisältö ilmestyy omaan arkkuusi Kovacin bunkkerissa.