Elisen lumilauta ja muuta
SSX on palannut, ja niin on myös fanien suosikki Elise Riggs, joka palaa lumilautailun pariin menestyksekkään näyttelijättärenuran jälkeen. Lisää tämä kanadalainen kaunotar hahmoihisi ja valloita maailman vaarallisimmat rinteet käyttämällä tason 6 Ultimate-lumilautaa. Hyödynnä mahtavaa erityistä lumilautaominaisuuden tehostinta laskujesi aikana, etene entistä nopeammin ja ansaitse SSX-yksiköitä tason 4 GeoTagin avulla.