Näillä erikoispalkinnoilla saat sotapelistä enemmän irti! Sisältö: - Deadeye β -eksopuvun aikaisen avaamisen lippu - Barrage β -eksopuvun aikaisen avaamisen lippu - Roadblock β -eksopuvun aikaisen avaamisen lippu - Skywave β -eksopuvun aikaisen avaamisen lippu Aikaisen avaamisen lipuilla saatavana olevat eksopuvut voi saada myös täyttämällä niiden avausehdot pelissä. Aikaisen avaamisen liput ovat ostettavissa, vaikka olisi jo avannut vastaavan eksopuvun. Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet saattavat olla ostettavissa sekä erikseen että osana sarjaa. Varo ostamasta tuotteita kahteen kertaan. Hankitun lisäsisällön voi ottaa käyttöön siirtymällä pelin nimiruudusta pelinsisäiseen aloitusruutuun. Huomautus: Tämä DLC on pelattavissa vain sillä Microsoft-tilillä, jolla se ostetaan. Perheenjäsenten tilit eivät saa sitä, vaikka olisit perheryhmän järjestäjä.