EG-900 SMG -konepistooli
Tämä EarthGovin konepistooli on rakennettu kaupunkisodankäyntiä varten. Se on pienikokoinen mutta tappava ja sisältää sisäisen hyperkiihdyttimen, joka takaa parhaan mahdollisen vahingon.