Edit Parts - Equipment 4
Miesten ja naisten muokatut Equipment-varusteet tulevat valittaviksi Edit Mode -tilassa muokatun hahmon luonnin aikana. * Lisätyt varusteet ・Court Official Set (miehille) ・Flower Princess Set (naisille) ・Leather Armor Set (miehille ja naisille)