Edit Parts - Equipment 3
Miesten ja naisten muokatut Equipment-varusteet tulevat valittaviksi Edit Mode -tilassa muokatun hahmon luonnin aikana. * Lisätyt varusteet ・Courageous Officer -paketti (miehille) ・Battle Carapace (naisille) ・Shell Armor -paketti (miehille) ・Steel Blue -paketti (naisille)