Edit Parts - Equipment 2
Miesten ja naisten muokatut Equipment-varusteet tulevat valittaviksi Edit Mode -tilassa muokatun hahmon luonnin aikana. * Lisätyt varusteet ・Western Mechanical -paketti (miehille ja naisille) ・Wandering Warrior -paketti (miehille ja naisille)