Edit Parts - Equipment 1
Miesten ja naisten muokatut Equipment-varusteet tulevat valittaviksi Edit Mode -tilassa muokatun hahmon luonnin aikana. * Lisätyt varusteet ・Water God Rapids -paketti (miehille) ・Water Goddess Torrent -paketti (naisille) ・Elegant Swordsman -paketti (miehille) ・Elegant Swordswoman -paketti (naisille)