Edge of the World
Ota osaa uusiin, eeppisiin tehtäviin, koe uusia seikkailuja ja törmää tarinoihin, jotka kuljettavat sinut upeisiin maisemiin tunnetun sivilisaation rajamaille. Edge of the World on uusi laaja lisäosa BAFTA-ehdokkuuden ansainneeseen peliin. Sisältää kolme upouutta minikampanjaa, yhdeksän uutta tehtävää, eksoottisia maisemia, kaksi uutta hahmoluokkaa ainutlaatuisten ratsujen kera ja Imperial Shocklance -aseen!