Echo Six Expansion Pack 2
3 uutta tehtävää. Spec Ops -tehtävän huipentuma on löytää totuus Raccoon Cityn epidemian takana. Eliittijoukot ovat aivan Umbrellan ja Umbrella Security Service -joukkojen kannoilla, mutta auttaessaan muita selviytyjiä, kuten Claire Redfieldiä ja Sherry Birkiniä, joukot kohtaavat uusia uhkia ja haasteita, jotka vievät heidät sivuraiteille. USS:n, zombieiden, Tyrantien ja Super Parasite Tyrantien ikuinen uhka alkaa vaikuttaa ylivoimaiselta Raccoon Cityn muuttuessa helvetiksi. Tehtävät sijoittuvat muun mujassa Umbrellan salaiseen laboratorioon, kaupunginsairaalaan ja hylättyyn tehtaaseen. Viimeisen epätoivoisen taistelun tavoitteena on turvata pako kaupungista helikopterilla.