Echo Six Expansion Pack 1
"3 uutta, kovaa Spec Ops -tehtävää. Jill Valentinen tiedustelutulosten pohjalta Echo Six -eliittijoukot yrittävät edelleen löytää ratkaisevan todisteen Umbrellan syyllisyydestä Raccoon Cityn epidemiaan. Kaupungin vallannut kaaos tietää raakaa selviytymistaistelua. Joukkojen jokainen jäsen tarvitsee erikoistaitojaan taistelussa tehtävän onnistumisen puolesta. Tehtävät kuljettavat joukot kaupungin läpi. Ensimmäinen kohde on kaupungintalo ja USS:n tappavan tehokkaat tarkka-ampujajoukot. Seuraava tehtävä vie Umbrellan salaiseen maanalaislaitokseen taisteluun Nemesistä vastaan. Lopuksi vuorossa on epätoivoinen pelastustehtävä ja pako G-Birkinin kourista kaupungin viemäreiden kautta. "