DYNASTY WARRIORS 9: Zhong Huiin Racing Suit -asu
Tämän sisällön saatavuus päättyy 31.12.2024. Voit jatkaa kaiken ostamasi sisällön käyttämistä sen jälkeenkin. Tuo käyttöön uuden asun: Zhong Hui "Racing Suit Costume". ▼Ohjeet: Valitse alkuruudusta Gallery - Characters ja valitse sitten hahmo, jonka asun haluat vaihtaa. Valitse Change Costume -kohdasta Regular Costume. Voit myös mennä pelissä Hideaway-paikkaan. Valitse siellä Change Costume ja sitten Regular Costume. Valitse sen jälkeen Regular Costume ja sitten haluamasi hahmo. Molemmissa tapauksissa sinun on oltava pelissä niin pitkällä, että hahmo on valittavissa hahmoksi.