DYNASTY WARRIORS 8 Empires
DYNASTY WARRIORS 8 Empires on Empires-sarjan uusin osa, jossa tavoitteenasi on valloitta muinainen Kiina käyttämällä sekä strategiaa että WARRIORS-sarjan tunnetuksi tehnyttä taktista "yksi soturi vastaan tuhat" -toimintaa. Pelaaja on kolmen kuningaskunnan aikakauden sankari, jonka tavoitteena on yhdistää koko muinainen Kiina valtansa alle strategian ja taisteluiden kautta!