Dying Light – White Death -kokoelma
Ole White Death ja riivi vihollistesi selkäpiitä. Levitä kauhua Winterstorm, Piercing Frost ja Biting Blizard -aseilla ja säikäytä kaikki ajovaloihisi Ghastly Skull -rantakirpulla. White Death -kokoelma sisältää uuden hahmoasun, maalipinnan rantakirpulle ja piirustukset kolmelle uudelle aseelle: puukko, viidakkoveitsi ja kivääri. Huomautus: Tämä sisältö vaatii Dying Light: The Following -lisäosan.