TechlandToiminta ja seikkailuRoolipelit
Yli 50 palkintoa ja ehdokkuutta, ympäri maailmaa yli kymmenen miljoonan pelaajan arvostama. Dying Light: Enhanced Edition on täyteläisin versio zombien hallitsemaan postapokalyptiseen maailmaan sijoittuvasta avoimen maailman pelistä. Se on saatavana nyt kokonaisimmassa muodossaan, mikä parantaa pelikokemuksen täysin uudelle tasolle. PARANNETTU DYING LIGHT Suurempi, parempi ja jännittävämpi kuin koskaan. Koe Dying Light täydellisimmässä muodossaan, kiitos lukemattomien peliparannusten. Etsi resursseja, valmista aseita ja tee kaikkesi selviytyäksesi zombiviruksen tuhoamassa kaupungissa. DYING LIGHT: THE FOLLOWING Valtava laajennus esittelee uusia avoimia alueita ja täysin muokattavat rantakirput. Muunna ne tappaviksi aseiksi ja paljasta salaperäisen Children of the Sun -kultin salaisuudet! SEASON PASS JA ENEMMÄN Mukana tulee kaikki ensimmäisen julkaisuvuoden sisällöt, mukaan lukien monen pelaajan Be The Zombie -tila, The Bozak Horde, lisätehtäviä, rajoitettu esinesetti ja paljon enemmän. ILMAISET 10-IN-12-LATAUSSISÄLLÖT Jatkuva päivitysohjelma, jonka avulla peli sai uusia karttoja ja niihin liittyviä tehtäviä, pelimuotoja, vihollisia ja ainutlaatuisia esineitä – täysin ilmaiseksi!