Dying Light - Rais Elite -paketti
Maailmassa, jossa ihminen on ihmiselle susi, paras selviytymismahdollisuutesi on olla suurin ja kovin kaikista. Nouse lauman johtajaksi tässä Raisin jengin inspiroimassa paketissa. Nauti uudesta hahmoasusta, uudesta mönkijän maalipinnasta (Savage Beast) ja seuraavista kolmesta aseesta: Lupus (kuolettava veitsi), Alpha (rynnäkkökivääri laajennetulla lippaalla) ja Pup (pistooli, jonka pääosumat purevat varmasti). Kaikki on maalattu prameasti keltaiseksi, mikä ei välttämättä ole paras suojautumisen kannalta, mutta eihän sinun tarvitse puskissa kykkiä, eihän? Kuulut Raisin eliittiin, anna kaikkien nähdä sinut! Ota huomioon, että mönkijän maalipinta vaatii Dying Light: The Following -lisäosan.