Vaella The Cityssä herrattomana samuraina Ronin-paketin avulla. Se saapuu kolmena ladattavana ilmaispakettina. Kerää ne kaikki, niin saat täyden asun ja ainutlaatuisen miekan. Toisen osan sisältö: - Survivor's Handcrafted Mitts – Iske hullulla tarkkuudella näillä käteen sopivilla lapasilla. - Survivor's Handcrafted Mask – Naamioi itsesi ja ole yhtä varjojen kanssa. - Survivor's Handcrafted Guards – Suojele itseäsi nopeasti näillä kevyillä suojilla.