Techland Toiminta ja seikkailuRoolipelit
Vaella The Cityssä herrattomana samuraina Ronin-paketin avulla. Se saapuu kolmena ladattavana ilmaispakettina. Kerää ne kaikki, niin saat täyden asun ja ainutlaatuisen miekan. Ensimmäisen osan sisältö: - Survivor's Handcrafted Jacket – Suunniteltu pitämään sinut piilossa. - Survivor's Handcrafted Breeches – Valmistettu huolella, jotta liikut esteettä. - Survivor's Handcrafted Trainers – Astu kevyesti näillä mukavilla lenkkareilla.