Dying Light 2: Stay Human - Nightrunner Bundle
Osta uusi Nightrunner Bundle. Älä anna vihollisille armoa, vaan silppua heidät taistelussa, autoit sitten eloonjääneitä päivällä tai uhmasit yön vaaroja. Paketin sisältö: Nightrunner Outfit – Pukeudu kuumiksi ja verisiksi käyviä päiviä varten. Cutting Edge Axe – Raaja siellä, raaja täällä... Paloittele vastustajasi vaivatta ja anna veren virrata veden lailla. Nightrunner Coat – Pitää sinut viileänä hikisissä tilanteissa. Nightrunner Trousers – Pidä hiippaillessasi olosi mukavana. Nightrunner Trainers – Hiivi yön vaarojen ohi äänettä. Nightrunner Gloves – Eristä kätesi liikkuvuutta menettämättä. Nightrunner Mask – Ei vara venettä kaada. Sitä ei koskaan tiedä, kuka kyttää varjoissa. Nightrunner Guards – Estä hirviöitä ahmimasta sinua. Tai ainakin kyynärvarsiasi.