Dying Light 2 Stay Human: Brecken Bundle
Juokse, poju, juokse! Ryhdy vahvaksi johtajaksi käyttämällä täyttä parkour-liikkeiden kattausta Breckeninä, joka on tuulahdus menneisyydestä. Juokse kohti vaaroja tai pakene niiltä saaliiseen tarttuessasi. Mitä teetkin, tee se kaikkien selviytyjien puolesta. Testaa taitosi Brecken-asulla, shokeeraa viholliset Voltaic Wrenchillä ja lennä kattojen yllä Brecken’s Paraglider -ulkoasulla. Paketin sisältö: Brecken-asu – johda edestä ja liiku nopeasti yhtenä ensimmäisistä juoksijoista. Voltaic Wrench – shokeeraa viholliset iskemällä heidän päänsä lyttyyn. Brecken’s Paraglider – kun juokseminen ei enää riitä, lennä kohteeseesi.