Dungeons & Dragons
Koe dramaattinen tarina Minecraftin Dungeons & Dragons -lisäsisällössä. Tutki Forgotten Realmsin ikonisia paikkoja, kuten Jäätuulen laaksoa ja Kynttilälinnaa, ja taistele beholdereita, valekapineita ja muita hirviöitä vastaan. Valitse luokkasi, avaa klassisia loitsuja ja selviä tiukoista tilanteista taitotestit selvittämällä. Oma tarinasi odottaa!