Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade
Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade sisältää digitaalisen taidekirjan ja ääniraidan, nostalgiset Dungeons 3 -ulkoasut Thalyalle ja Pahan kädelle sekä remasteroinnin klassisesta Dungeons 3 -kartasta The Storming of Dollaran. Näe nostalgiset asut täydessä komeudessaan ja koe musiikki, joka ilahduttaa kulttuuria rakastavaa Pahaa.