Drunken Fist 2: Zombie Hangover
Hulvattomassa 3D-tappelussa, jossa on ragdoll-fysiikat, epäkuolleita mätkitään rokkiasenteella! Drunken Fistin päihtyneet temput ovat palanneet ottamaan jälleen brutaalisti mittaa kaduista, kun hyppäät krapulaisen rokkarin kenkiin Drunken Fist 2: Zombie Hangoverissa! Heräämällä kaupungissa, joka on täynnä epäkuolleita laumoja, sinun tehtäväsi on kompastella kaduilla ja lyödä zombivastustajia sellaisella pelottomuudella, jonka ainoastaan humalainen huimapäisyys mahdollistaa. Drunken Fist 2: Zombie Hangover on täynnä verta, gorea ja raajojen menetystä, jotka on kuvattu kevyellä low-poly tyylillä. Se on leikkisä versio selviytymiskauhusta, jossa on fysiikkaan perustuvaa beat 'em up -toimintaa ja ragdoll-kohtauksia, joita kukaan selvä pelaaja ei ottaisi vakavasti. On aika tyhjentää mahdollisimman monta pulloa alkoholia, löytää ruokaa, joka pitää sinut pystyssä, ja jotenkin kerätä hieman enemmän taistelutaitoa kuin kömpelöt epäkuolleet vastustajasi. Satunnainen naamalleen lentäminen on tietenkin sallittu..