Drunk-Fu: Wasted Masters
Drunk-Fu: Wasted Masters on fysiikkapohjainen tappelupeli. Räkänaura hulvattomille ragdolleille joko saman konsolin äärellä tai verkossa. Kisko vihollisia turpaan raivokännissä erilaisilla iskuilla ja astaloilla. Karju humalaisessa onnessa ja liittoudu kavereidesi kanssa - tai kisko heitäkin pataan erilaisissa pelimuodoissa. Ihaile erilaisia alkoholin inspiroimia baareja maailman joka kolkasta ja esittele tyylitajuasi muokattavilla hahmoilla.