DRIFTCE Toyota Chaser JZX100 DLC
Laajenna Toyota-kokoelmaasi lisäämällä driftausautoihisi ihmeellinen Toyota Chaser JZX100. Tarumainen Toyota Chaser JZX100 on ladattavissa DRIFTCE-peliin – hyppää sisään ja polta kumia! Toyota Chaser JZX100 -mallia tuotettiin vuosina 1996–2001. Se on keskikokoinen takavetoinen auto, jonka voimanlähteenä toimii voimakas 1JZ-moottori, jossa on yksittäinen turboahdin. Aja ihka uusi Toyotasi autotalliin, viritä sen suorituskyky huippuunsa ja valitse paras pintakäsittely saadaksesi sen erottumaan edukseen radalla! Ole driftauksen mestari, uhmaa fysiikan lakeja ja dominoi rataa!