DreamWorks Spirit Luckyn Suuri Seikkailu
Minne Luckyn aarrekartta johtaa sinut? Ratsasta Luckyn tavoin hänen uskollisella mustangillaan, Spiritillä ja aloita uusi seikkailu Miraderossa. On olemassa kokonainen ja avoin rajaseutu täynnä jännittäviä tehtäviä ja luontoa tutkittaviksi. Luckyn pelottomat ystävät Abigail ja Pru rinnallasi, sinulla tulee olemaan hauskaa! Sinun tulee navigoida myös vaaroja, kuten hevoskarjapaimen Hendricks, joka on vähän liian kiinnostunut aarteenmetsästyksestäsi. Mutta ystävät yhdessä ja siteen kanssa Luckyn ja Spiritin välillä, joka kasvaa voimakkaammaksi, olet valmis tulemaan todelliseksi rajaseudun asiantuntijaksi. Ystävyys, vaaliminen ja tutkiminen sisältävät avaimen mysteerin selvittämiseen, sekä roistomaista Hendricksiä suurempaan oveluuteen. Maassa on jännittävä ja seikkailurikas elämä. Kulje viiden alueen läpi Miraderossa, löytäen kerättäviä nimikkeitä, piilotettuja polkuja ja eläimiä, sekä ystävällisiä, että vaarallisia. Auta kaupunkilaisia ottamalla töitä, kuten pikatoimituksia ja eläinten pelastamista. Käytä kameraasi ottaaksesi maisemasta kuvia ja ratsasta Spirit voittoon jännittävissä hevoskilpailuissa. Kun on aika rentoutua, mukauta tyylisi ulkoasuihin ja nimikkeisiin, jotka ovat seikkailuissasi tai siirry Miraderon talleille hoitaaksesi ja syleilläksesi Spiritiä. Mitä voimakkaammaksi siteesi kasvaa, sitä kauemmas Spirit voi siirtyä laajamittaisella rajaseudulla. Löydätkö ja suojeletko todellista Miraderon aarretta?