DreamWorks Lohikäärmeet: Yhdeksän valtakunnan legendat
Vapauta sisäinen lohikäärmeesi ja lennä tulisessa seikkailussa Salaiseen maailmaan pelastamaan Ukkosen kadonnut perhe ja lohikäärmeiden valtakunnat! Tunne tuulen tuiverrus suomujasi vasten, kun liitelet halki tuntemattomien valtakuntien. Käytä kynsiäsi ja pyrstöäsi taisteluissa vahvoja vihollisia ja jättimäisiä lohikäärmeitä vastaan. Voimista Ukkosta ja sen ystäviä erilaisilla kyvyillä ja voimilla, jotta niistä tulee todellisia lohikäärmemaailman supersankareita. Vain sinä voit palauttaa rauhan muun muassa tulen, jään ja pimeyden valtakuntiin. Ruoki sisäistä tultasi ja nouse ilmaan – yönvalojen ja kaikkien muidenkin lohikäärmeiden kohtalo on sinun käsissäsi!