Koe uuden seikkailun alku! Liity nuoren sankarin seuraan matkan alkutaipaleella, ennen kuin hänestä tulee Erdrean pelastaja, legendaarinen Luminary-sankari. Jatka sen jälkeen pelaamista pelin täysversiossa! Tästä demosta saat kunnon maistiaisen DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition -pelin eeppisestä tarinasta.