Dragon Ball Z: Resurrection of « F » -paketti
Upouutta sisältöä elokuvasta Dragon Ball Z: Resurrection of "F". Kolme uutta hahmoa: Golden Frieza, SSGSS Vegeta ja SSGSS Goku. Paketissa mukana myös Akira Toriyaman ensimmäinen hahmo: Jaco. Muu sisältö: 5 tehtävää 2 mestaria 8 mestaritehtävää 14 liikettä 1 lisävaruste 7 Z-sielua sekä asupaketti (kilpikonnaerakko).