DRAGON BALL Z: KAKAROT - TRUNKS - THE WARRIOR OF HOPE
Tässä uudessa tarinassa Trunks kamppailee henkensä edestä epätoivon täyttämässä maailmassa. Goku on kuollut virusperäiseen sydäntautiin ja androidit ovat tuhonneet maailman. Elossa olevat soturit Trunks ja Gohan taistelevat suojellakseen planeettaa. Sisältöpaketin sisältö: – uusi tarina – uusia superhyökkäyksiä – uusia Soul Emblemejä – muuta sisältöä. TRUNKS - THE WARRIOR OF HOPE -tarinaa voi pelata ilman, että pelaa päätarinan läpi.