Dragon Ball Xenoverse GT-paketti 1
Laajenna kokemustasi Dragon Ball Xenoversen ainutlaatuisessa maailmassa tällä GT-lisäsisältöpaketti 1:llä, jonka mukana tulee – 3 pelattavaa hahmoa (GT Goku, Pan ja GT Trunks) – episodeja ja tehtäviä – mestareita ja mestaritehtäviä – 1 uusi taso – taitoja, asuja ja lisävarusteita – Z-sieluja. Tämän sisällön avulla pääset pureutumaan syvemmälle Dragon Ball Z:n ja Dragon Ball GT:n tarinaan pelissä yksin tai muiden Toki Toki Cityssä matkustavien pelaajien kanssa.