DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Super Pack 2
Paranna pelikokemustasi uudella, jännittävällä sisällöllä. Mukana hahmoja ja tehtäviä viimeisimmästä Dragon Ball -sarjasta, DRAGON BALL SUPER. – 2 uutta pelattavaa hahmoa: Champa ja Vados – Uusia tarinatehtäviä DRAGON BALL SUPER -sarjasta – 1 uusi taso – 8 uutta hyökkäystä – 3 uutta asua – 1 uusi ajoneuvo, Space Pod – Super Soul -sieluja ja eleitä DRAGON BALL XENOVERSE 2 -peli vaaditaan. Peli myydään erikseen.