DRAGON BALL XENOVERSE 2 - STP Medal x500
Lisää 500 STP Medalia. Tällä pelivaluutalla voi hankkia erilaisia esineitä DRAGON BALL XENOVERSE 2 -pelin Medal Shop -kaupassa ja muissa kohteissa.