DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Legend Patrol Pack
Tällä paketilla pääset pelaamaan DRAGON BALL Xenoversen Time Patrol -päätarinaa. Jättikokoisessa paketissa on sisältöä myös GT-tarinasta.