TP Token Special Bonus sisältää seuraavan: – 7 000 TP Tokenia. TP Tokenit ovat pelivaluuttaa, joilla voi hankkia erilaisia esineitä Shopista ja Spirit Siphonista. * Tämä tuote on saatavilla vain 26.2.2025–30.7.2025. Päivämäärät voivat muuttua. * Tämän tuotteen voi ostaa vain kerran tiliä kohden, ja se ei ole palautuskelpoinen.