Starter Packin sisältö: – 1 500 TP Tokenia – Device Card. TP Tokenit ovat pelivaluuttaa, joilla voi hankkia erilaisia esineitä Shopista ja Spirit Siphonista. Device Card -esineen voi vaihtaa taitolaitteeseen, jolla voi kokeilla taitoja. * Tämä tuote on saatavilla vain 26.2.2025–30.7.2025. Päivämäärät voivat muuttua. * Tämän tuotteen voi ostaa vain kerran tiliä kohden, ja se ei ole palautuskelpoinen. * Device Card -esine toimitetaan automaattisesti pelissä sen oston jälkeen.