DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Lobby Avatars
Haluatko leveillä uudella mukautusesineellä? Tee se näillä eksklusiivisilla aula-avatareilla! SSGSS Gokun ja SSGSS Vegetan upeilla voima-auroilla erotut joukosta Online Lobby -aulassa! DRAGON BALL FighterZ -peli vaaditaan. Peli myydään erikseen.