DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 2
FighterZ Pass 2:lla saat käyttöösi 6 voimakasta hahmoa, joiden avulla saat takuuvarmasti enemmän irti FighterZ-kokemuksestasi. Kaikilla hahmoilla on myös oma Z-leimansa, aula-avatarinsa ja vaihtoehtoiset värinsä. Kun ostat FighterZ Pass 2:n, saat myös eksklusiiviset selostajaäänipaketit, jotka lisäävät jännitystä otteluihisi! DRAGON BALL FighterZ on syntynyt siitä, mikä tekee DRAGON BALL -sarjasta niin suositun: väkivahvojen taistelijoiden välisistä huikeista taisteluista.