DRAGON BALL FIGHTERZ - FighterZ Edition (Windows)
FighterZ Edition sisältää pelin ja FighterZ Passin, jonka mukana tulee 8 uutta voimakasta hahmoa. Arc System Worksin kanssa kehitetty DRAGON BALL FighterZ vie animegrafiikat uudelle tasolle ja on helppo oppia, mutta vaikea hallita. 3 vs 3 -joukkue/tuki Rakenna unelmatiimisi ja harjoittele nopeatempoisia joukkueyhdistelmiä. Jännittäviä online-ominaisuuksia Sijoitusotteluja, interaktiivinen aula, mieletön 6 pelaajan Party Match... Kaikille on jotakin! Eksklusiivinen tarinatila Näe ennennäkemättömässä kohtauksessa upouusi Android 21 -hahmo, jonka suunnittelua valvoi itse Akira Toriyama.